dumdidum =)

hallöchen meine lieben!

seit langen hab ich echt mal wieda lust, nen blog zum schreim ^^ naja gut, ich hab auch nie wirklich zeit zum schreim, bin di meiste zeit mit meim schatzi unterwegs oder bin bei ihm oder er bei mia... tja so ist das wenn man über beide ohren verliebt ist *gG*

tja in letzta zeit hat si ned wirklich viel tan, war in di ferien dauernd unterwegs, nie lang daham gg und jez wo di schule anfangt, naja is halt blöd owa es muas halt sein..

i mog eh scho ur nimma, de schui geht ma eh so am nerv, aba ich hab ja mein schatz.. wenn ich ihn seh, bin ich gleich viel glücklicher...

tja die woche hab i no einiges zum tun, bisl was an hü mochn und dann is gsd bald wochnend ^^

am freitag geh ma am wolfgartn ball, der wird sicha wieda ur geil, gfrei mi scho ur drauf.. am samstag mach ma uns an gmütlich abnd zuhause und wern a figur bastln gg

 tja dann wünsch ich euch noch was und vlt sieht man sich am ball *wuhuuu*

knutschaaa eure hellaufbegeisterte zimtzicke  

24.9.07 20:23

bisher 1 Kommentar(e)     TrackBack-URL


nur deins (24.9.07 20:55)
gg gfrei mi scho ua af di figur bussi schatzi

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


 Smileys einfügen