seit ihr wahnsinnig?!?! *muhaha*

muhahaha, hab mich grad so abghaut.. meine deutschlehrarin is grad so auszuckt, das könnt eich ned vorstelln!! di is rot wordn, is aus da klass rausgrennt, hat gflucht, echt so geil.. und das alles nur, wei bei uns gestan so wenige beim ausflug mitwarn u. jez alle mit di entschuldigungen daher kommn ^^ find i geil *g*

gestan wars echt soooo anstrengnd.. wir san um halb 2 nach wien gfahrn, gsd mit an klimatisiertn bus.. aba wie ma dann ausm bus gstiegn san, ham ma glei mal a luftwatschn griagt ^^ so heiß wars.. und wia ham in wien umadum hatschn müssn.. zerst museum, dann einkaufn auf da mariahilfa und danach theater, wo sich keiner auskennt hat und wia dann wieda mal nach da pause in di kantine gangn san ^^

jez sitz i total hinig in da schui, hab vlt wenns gut geht 6 stundn gschlafn.. aba egal, i hab gsd nur 4 stundn, d.h. in 2 stundn kann i ham gehn, wuhu ^^

heut werd i relaxn und vlt nomal schlafn, mal guckn ^^

wünsch euch nen schönen tag!

knutschaaa eure zimtzicke

21.6.07 09:16

bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


 Smileys einfügen