without love I won't survive...

tja leute, jez sitz ich wieda mal allein zhaus, fuckt mich extremst an das keina da is bzw. zeit hat.. entweda sans alle bei ihrn schatzis oda no in da schui oda tan sunst wos.. ;(

ich hör grad incubus, lp und sonstiges, alles was ich leida am nova vapasst hab, wär echt gern dort gwen.. di atmosphäre, di ganzn leute und das feeling, das allein is sicha soo geil und dann noch di ganzn bands, aba naja, es hat ned sein solln..

ich bin trotzdem ur happy, war am freitag bei da conny, ham uns gegnseitig unsre gschichtl dazöht und bledsinn gmocht *g* is eh imma di fulle gaudi mit ia, si muntat mi imma wieda auf, wenn i mal bisl traurig bin ^^ am samstag war ich dann mit da conny bam mäci und danach cebu, war ur gmiatlich.. es war aba ned wirklich was los, also sa ma dann zur conny heim und ham tv guckt und musi ghört.. war a angenehms wochnend.. am sonntag war ich dann vo 12 bis halb 2 untawegs, danach wieda daheim u. hab mit geri & jules üba skype telefoniert, mensch wia warn dumm ^^

und heute hats wieda ab in di schui gheißn, hab eh fui ka lust, wei ma eh nix mehr tan und ur unnedig dort sitzn.. bin jez glaub ich di ganze woche bis freitag sad, gfoit ma zwor ned owa najo...

dafür freu ich mich auf sonntag und montag, wern sicha schöne tage..

bis bald meine süßen!!

knutschaaa eure zimtzicke

ps: mausal, i hui di aufd nocht o und wia fohrn zu insre itakas ^^

18.6.07 15:10

bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


 Smileys einfügen