180 degrees..

jaja, so is das lebn.. den satz hab ich in letzter zeit oft gsagt und auch oft ghört.. leut, ich bin mal wieda total unnötig in da schui, hab jez mathe, is ne prüfung, also mach ma nix. danach reli und bw, wo ma a nix machn.. aba gsd is da letzte mittwoch in dem jahr, wo ich lang hab ^^

nur mehr 2 stund, dann fangt das vergnügn an fahr nur kurz heim was essn und danach gehts nur mehr weg vo daham... und ich komm  erst aufd nacht wieda heim.. freu mi eh scho ur ^^

seit gestan bin ich mal wieda auf 180.. wegn so nem scheiß aufregn, wieso mach ichs übahaupt noch?? is eh imma is gleiche... kann ma das vlt wer sagn, wieso ichs mach?? na?? na toll.. naja is halt so und wird glaub ich auch imm so bleibn...

wünsch eich noch nen schönen tag (werd ich mit sicherheit ham ^^)

eure zimtzicke

ps: ich glaub ich brauch mal wieda nen neuen namn gg würd mich üba anregungen freun.. ^^

13.6.07 13:52

bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


 Smileys einfügen