Archiv

Schulbeginn ;(

Leute, heute hat die Schule wieda angefangn ;( zum leidwesen von: mir! ich bin krank und steck jetz meine lieben, braven mitschüler an ^^ heute war mal wieda so ein tag, hab nur dacht: wär ich im bett bliebn...

1. die fumits is deppat gwordn, weis einfach zu faul is zum Klasse tauschn, hats ur umadum gmotzt
2. i war 2 Stund unnötig in da Schule

dafür war da Nachmittag dann recht angenehm, hab mal wieda Zeit mit meiner bestn Freundin da Juli verbracht, der gehts auch scho bessa, hat eine Mandeloperation ghabt in die Ferien...
keine Sorge: sie wirds übalebn ^^

so das wars fürs erste von mir, vlt dann bis morgn!
werd in nächster Zeit jetz mal meinen Blog auffrischen

Tschütscha

19.2.07 21:00, kommentieren

Fashing

Gestan war Fasching *wuhuuu* es war ur lustig, in da schui homs sa si olle ongsoffn

a poor leit hom a schlange bildet und san durch di gonze schui + htl und in jede klass eini und dann is di schlange imma länga wordn *g*
nach da schui hat sich dann alles in der stadt zum weitersaufn troffn, war ur lustig; di kostüme worn jo echt funny z.B. ballerina, uhu, babys ...

alles in allem wars ein echt lustiger fasching und das beste war ja: hak hat heute frei ghabt, das war perfect!!

1 Kommentar 21.2.07 19:48, kommentieren