gooooooooooooonee ^^

hallöchen leute!

mir gehts grad wunderbar gut, ich hör when im goooooone ^^ von simple plan (daher auch der titel des blogs)

bin bisl übadreht owa i freu mi grad, i schlaf am samstag ba meim schatzi, freu mi scho ganz ganz doll ^^

ja was gibts neues? ned so wirklich viel, ferien warn angenehm, war snowboardn am kreischberg und dann bisl am wochnend fort.. dann wieda in di schule, stinkt ma total owa i muas, nur mehr 1 1/2 jahre gsd *halelujaaaa*

ja am samstag hat di sissy geburtstag und da feia ma ba ia und fahrn no vlt auf eisnstodt oda sonst wo hin, ka gg

when I'm goooooooooooooooooooone (ha des daugt ma jez des is guad is liad

jaja das wars von heut vo mir vlt hab i bald wieda lust zum schreim, mal guckn wenn i zeit hab wei i muas ja bald wieda soooo viel lernen mag ned *grml*

also dann bis bald

knutscha eure zimtzicke

1 Kommentar 28.2.08 17:27, kommentieren

stressig aber wunderschön ;)

hallöchen meine lieben bzw. mein lieber ^^

seit langem hab ich wieder mal lust und zeit für nen eintrag.  in letzter zeit hat si ned so viel tan, außer dass i viel stress ind da schule hab und am wochnend immer unterwegs ^^

ich bin jez seit 7 monatn und a paar tagn mit meim schatz zusammen und es is wunderschön wie am erstn tag. was bessers kann ma nimma passiern. ich bin überglücklich und total verliebt =)

am vorign freitag war ich mit meim schatz und seinen eltan aufm hak ball, is ja sein abschlussball... war echt ur geil, ham tanzt, spaß ghabt und san total müde ins bett gfalln..

am nächstn tag sa ma dann total hinig gwen, ham in ganzn tag irgndwia vapennt und warn aufd nacht a nimma wirklich fort..

ja morgn is da jules ia abschlussball, dh ich schau ma di polonese an. ich freu mich scho sehr drauf, hab di jules scho lang nimma gseng..

am samstag fahr i dann mit meim schatz auf di vienna autoshow, wird sicha geil, lauta hamma autos wuhuuu ^^

tja in da schule is momentan ur stressig, hab heit rw schularbeit ghabt, eh wieda mal typisch kracher (jaja si heißt wirklich so ^^) und morgn hab i bw prüfung bam lama (neue bezeichnung fürs pony, weils so viel spuckt ^^) also drückts ma di daumen!!!

also ich versuch jez wieda mehr zum schreim, sofern es di doofe schule zulässt

ich wünsch euch was

knutscha eure zimtzicke alias sonnenschein!!

ps: ich liebe dich 

1 Kommentar 17.1.08 22:45, kommentieren

dumdidum =)

hallöchen meine lieben!

seit langen hab ich echt mal wieda lust, nen blog zum schreim ^^ naja gut, ich hab auch nie wirklich zeit zum schreim, bin di meiste zeit mit meim schatzi unterwegs oder bin bei ihm oder er bei mia... tja so ist das wenn man über beide ohren verliebt ist *gG*

tja in letzta zeit hat si ned wirklich viel tan, war in di ferien dauernd unterwegs, nie lang daham gg und jez wo di schule anfangt, naja is halt blöd owa es muas halt sein..

i mog eh scho ur nimma, de schui geht ma eh so am nerv, aba ich hab ja mein schatz.. wenn ich ihn seh, bin ich gleich viel glücklicher...

tja die woche hab i no einiges zum tun, bisl was an hü mochn und dann is gsd bald wochnend ^^

am freitag geh ma am wolfgartn ball, der wird sicha wieda ur geil, gfrei mi scho ur drauf.. am samstag mach ma uns an gmütlich abnd zuhause und wern a figur bastln gg

 tja dann wünsch ich euch noch was und vlt sieht man sich am ball *wuhuuu*

knutschaaa eure hellaufbegeisterte zimtzicke  

1 Kommentar 24.9.07 20:23, kommentieren

your my first, my best, my everything...

diesen einträg möchte ich dem wunderbarsten menschen in meinem leben widmen..

vor genau 3 monaten und 1er woche ist diese person der wichtigste bestandteil in meinem leben. dank ihm bin ich wieder glücklich, er hat mich aus meinem alten leben gerettet und mir gezeigt, das das leben wunderbar sein kann, wenn man seine zweite hälfte gefunden hat.. so ist es mir geschehen, ich hab ihn gefunden und bin überglücklich...

jeden tag wache ich auf, freu mich wenn ich dich bald seh, auf den ersten kuss am morgen.. egal ob es 5 minuten oder 5 stunden mit dir sind, die zeit verrinnt genauso schnell.. aber es ist eine wunderbare zeit..

ich sehe jeden tag, wie viel liebe du mir entgegen bringst.. in deinen augen, in deinem lächeln.. doch viel mehr spür ich dein herz, das nur für mich schlägt..

ich möchte dir für so vieles danken, aber am allermeisten dafür, das du immer für mich da bist, mich in deinen armen festhältst und nicht loslasst..

 

ich liebe dich... 

1 Kommentar 24.9.07 20:17, kommentieren

frieeeendssss ^^

Ich will euch nun mal was über meine Freunde erzählen. Hab einige davon =)

Juli
auch bekannt als Jules, sie kenn ich schon seit mindestn 10 Jahrn, wobei wir uns erst in den letzten paare Jahrn so richtig supa verstehn, ich kann sagn sie is meine besten freundin, wei ich ihr jedn scheiß erzähln kann und sie mir ebnfalls, was sie auch tut ^^ ich denk mit ihr werd ich zamziehn, ham scho viel Pläne für gemeinsame Wohnung

Betti
also die is echt ein Kapitel für sich! sie is total übadreht, aba auch total lieb und anhänglich, eine echt total liebenswerte Süße ^^ mit ihr hat man imma sau viel Spaß, egal zu welcher Tageszeit außer man stört sie beim Schlafn dann is sie grantig *g*

Steffi
zur Steffi gibts auch einiges zu sagn, sie und ihr Freund sind DAS Traumpaar schlecht hin! sie is vom Himml gschickt wordn, mit ihren Locken und ihrem ur lieben, hübschn Gsicht! und was noch zu erwähnen is: sie is unsre Klassenbeste, da sa ma ja ganz stolz drauf

Cari
unsre kleine Tussi ^^ sie is zeitweise a bisl zickig (sind wir das nicht alle? *g*) aba sonst a ur liabe person. sie geht gern in di schicht oda hartberg, hat ja ein schatzi mit auto

Jenny
unsre solariumgebräunte Maus ^^ sie is meine Sitznachbarin seit da erstn HAK, habs scho ure liab gwonnen, und ihre Gschichtl san jo a imma is beste, de klane Tranglarin

Cori & Luisl
auch ein ur süßes Paar; die cori hab ich durch die betti kennen glernt, si is jo ur liab wenn sa si aufregt wenn da luisl moi wieda fett wor, wie z.B. @ Conny's Party

Conny
hab i auf ana Session kennen glernt und hobs scho ure liab; sie is ure herzig und so wos vo liab, mit ihr kan ma a jedn bledsinn mochn z.B. zu zweit in einer viel zu kleinen Jacke steckn ^^

Geri
da Geri is da stiefbruder vom hasl und is da freund vo da Juli, san ur glücklich de 2 und ich freu mich auch ur für di beidn... und was noch bessa is: ich habs verkuppltn *hehe* er is a echt guta freund, hilft ma aus jeda miesn stimmung imma raus

chrisiii ^^
(hihi, das war absicht gg nö, weil ich ja ned so bin: christian oda spitzname rechni) hab ihn aufn stadtfest in da bobar kennen glernt. war echt ur lustig, wiara angsoffn am billardtisch glegn is ^^ und seit 14. juni is er MEINS!! er is einfach ein goldschatz (im wahrstn sinne des wortes) aba mehr dazu gibts in nem andren blog *g*

12.7.07 18:23, kommentieren

3,2,1... MEINS ^^

hallöchen liebe leute!! bin jez endlich nach langa zeit wieda motiviert zum schreim, hab heut mal nen abnd für mich, is auch irgndwie angenehm, obwohls ma ehrlich gsagt lieba wär mein mein schatz da wär..

es hat sich einiges in meinem lebn verändert, ich hab viele neue erkenntnisse gemacht.. zb das man sich in manchen menschen wirklich sehr täuschen kann.. man glaubt man bedeutet ihnen was, doch sie haben nur mit einem gespielt und am schluss fühlt man sich einfach verarscht.. doch durch manch fehler lernt man..

ich hab mich selbst verändert, ich bin offener, lebensfreudiger und das wichtigste: ich bin glücklich verliebt bis über beide ohrn ^^ seit fast nen monat teil ich mit ihm mein leben und ich fühl mich einfach total gut dabei!!

irgndwie kann ich sagn, ich hab meine bessere hälfte gefunden ^^ genauso vergesslich, genauso ne rauschkugl (wenn ned no ärga, ich sag nur samstag gö gg) und sonst noch einiges, würd viel zu lang wern, wenn ich alles aufzähl. alles in allem kann ich sagn: ich bin wieda gut drauf, so happy war ich scho lang nimma

und für alle neugrign, ich schreib noch nen blog über meinen schatz, vlt heut noch oder auch morgn, mal guckn ^^

wünsch euch was hübsches!!

eure hutschpferd-grinsende zimtzicke ^^

1 Kommentar 10.7.07 17:30, kommentieren

seit ihr wahnsinnig?!?! *muhaha*

muhahaha, hab mich grad so abghaut.. meine deutschlehrarin is grad so auszuckt, das könnt eich ned vorstelln!! di is rot wordn, is aus da klass rausgrennt, hat gflucht, echt so geil.. und das alles nur, wei bei uns gestan so wenige beim ausflug mitwarn u. jez alle mit di entschuldigungen daher kommn ^^ find i geil *g*

gestan wars echt soooo anstrengnd.. wir san um halb 2 nach wien gfahrn, gsd mit an klimatisiertn bus.. aba wie ma dann ausm bus gstiegn san, ham ma glei mal a luftwatschn griagt ^^ so heiß wars.. und wia ham in wien umadum hatschn müssn.. zerst museum, dann einkaufn auf da mariahilfa und danach theater, wo sich keiner auskennt hat und wia dann wieda mal nach da pause in di kantine gangn san ^^

jez sitz i total hinig in da schui, hab vlt wenns gut geht 6 stundn gschlafn.. aba egal, i hab gsd nur 4 stundn, d.h. in 2 stundn kann i ham gehn, wuhu ^^

heut werd i relaxn und vlt nomal schlafn, mal guckn ^^

wünsch euch nen schönen tag!

knutschaaa eure zimtzicke

1 Kommentar 21.6.07 09:16, kommentieren